Aquazonia stopt ermee.

profielfoto

Rol: gebruiker
Aantal berichten: 2463

Een hoop van jullie zullen het al wel gemerkt hebben, Mijn website is uit de lucht en de winkel is dicht.
Ik wil hier een korte toelichting op geven.
Ik ben ongeveer 4 jaar geleden naar Friesland verhuisd om oa een goede discusshop op te zetten.
Maar al snel heb ik hier Astma ontwikkeld, ik kom uit de stad en de frisse buitenlucht hier is niet goed voor mij, ik bleek allergien ontwikkeld te hebben voor pollen, huisstofmijt, stof, katten en honden en nog het een en ander, en aangezien mijn vrouw op hetzelde adres een hondenpension draaide was deze combinatie niet echt heel erg handig.
Geld om het huis dusdanig te verbouwen om het voor mij geschikt te maken was en is er niet, dus verkopen was de enige optie.

Gezien de huidige economie en de ingestorte huizenmarkt viel dat niet mee, met name ook door de halsstarrige tegenwerking van met name de Rabobank.

We hebben daarom besloten een huurhuis te betrekken en verder te zien hoe dit avontuur afloopt.
We hebben de aquariumwinkel gesloten en de aktiviteiten van het pension gestopt.
Het lijkt erop dat de boerderij nu verkocht is (zij het met flink verlies)maar de Rabobank kan nog roet in het eten gooien, dus we hopen op het beste.

Dit houd in dat ik (voorlopig) met discus stop, in ieder geval tot alles in rustiger vaarwater is, daarmee bedoel ik het huis verkocht en weten hoe de toekomst er uit ziet. Voorlopig hou ik me nog bezig met de kweek van dwergarnalen, zoals crystal red, blauwe tijgers en Taiwan bee's, maar puur hobbymatig.
Misschien dat ik in mijn toekomstige vrije tijd ga proberen een boek te schrijven, of ik ga kijken of ze me ergens als jurylid op shows kunnen gebruiken, ik zal me zeker niet terugtrekken uit het discuswereldje.
Ik zie wel.

Discusvissen info in aanbouw

Geplaatst door: Rob Nederlof

profielfoto

Rol: admin
Aantal berichten: 2433

Rob,

Ik had inderdaad al het een en ander vernomen.
Heel erg spijtig om te lezen dat je mede door je gezondheid gedwongen bent te stoppen.
Wat mij betreft een groot verlies in de commerciƫle discuswereld.
Ik hoop dat ik en de mede forumgebruikers in toekomst gebruik kunnen blijven maken van je expertise op het gebied van de discusvis.

Sterkte met de gezondheid!

Rob

Hier moet ik maar eens een andere tekst neer zetten.

Geplaatst door: Dennis Waage

profielfoto

Aantal berichten: 1484

Rob, sterkte voor jou en je vrouw.
Ik ben blij dat je i.i.g. niet verloren gaat voor de hobby.

Succes.

Groeten Dennis.

Geplaatst door: AAAA

profielfoto

Aantal berichten: 71

Hoi Rob,

Jammer om dit te moeten horen maar ik wens je alle succes voor de toekomst.

Ga je nog door met je voer want ik (en vele met mij) geven dit al jaren naar volle tevredenheid. Eigenlijk weet ik geen beter (diepvries) voer dan dit van jou!

Groet,

Arjan

Geen handtekening

Geplaatst door: Erno Dobronyi

profielfoto

Aantal berichten: 907

Beste Rob, gezondheid is helaas niet te koop en de gevolgen zijn niet altijd te voorkomen.
Ik hoop dat je gezondheid aan de beterende hand is en de gevolgen beperkt blijven.
Voor de rest kan ik je alleen sterkte wensen.

(Ver)oordeel alleen als je alle feiten kent!
Bezoek ook eens mijn website
www.discuszolder.nl

Geplaatst door: Marc Hendriks

profielfoto

Aantal berichten: 1844

Ook ik was 1 van degene die het al een aantal jaren wist, maar ik blijf het klote vinden dat je astma je dwingt om je passie tijdelijk te beƫindigen.

Want 1 ding weet ik zeker, we zijn nog niet van je af

En omdat mij een soortgelijk iets is overkomen ( was fotolasser/voorman en moest ook vanwege astma een andere baan zoeken), weet ik dat de astma niet iedere keer even heftig is.
Een tijd zonder stoffen die het veroorzaken en je gaat met sprongen vooruit.
Dan zien we je vanzelf weer terug met een paar prachtige wv visjes

Geen handtekening

Geplaatst door: Rick Schipper

profielfoto

Aantal berichten: 864

Jammer om te lezen Rob!
Sterkte en beterschap. En ik hoop dat je het spoedig weer op de rit krijgt!

Veel mensen weten veel, maar niemand weet alles.

Geplaatst door: Frans de Bruijn

profielfoto

Aantal berichten: 758

Ik sluit me aan bij het bovenstaande. heel veel sterkte Rob, voor jullie!!

Geen handtekening

Geplaatst door: Eddy Keijzers

profielfoto

Aantal berichten: 1401

Erg jammer voor iedereen.
Wel positief dat je nog vooruit kijkt door het probleem heen, met een gezond verstand.
Sterkte

Tijdelijk een Qube met 8 Corydoras Julii
technische uitdagingen? www.aquariummonteur.nl

Geplaatst door: Jan de Lange

profielfoto

Aantal berichten: 573

morge Rob,
ik wens je ook sterkte, zoals je weet zit ik ook in een zelfde boot, maar als straks alles achter de rug is heb ik wel een idee voor een nieuwe baan, een zorg instelling beginnen, daar kun je goud geld in verdienen en er komt werk genoeg, als straks de mensen door moeten werken tot 71 jaar, kunnen we mooi al die bouwvakkers op de steigers luiers verschonen , dus geen zorgen maken om werk. m.v.gr. Anke en jan.

Jan de Lange

Geplaatst door: Jos Brand

profielfoto

Aantal berichten: 1411

Erg jammer dat er op deze manier afscheid genomen moet worden van jullie droom.
Veel succes voor de toekomst.

Eenmaal besmet met het discus virus en het gaat nooit meer over.

Om een reactie te plaatsen moet u ingelogd zijn, login.